18 oktober 2010

doosjeskaart

ze ziet ze steeds vaker deze kaarten dus ik dacht laat ik er ook maar eens 1tje maken.
hier het resultaat.


Voor de kerststerren heb ik de mallen gebruikt van marianne design creatables de grote kerstster en de kleine kerstster. veder heb ik van deze zelfde mallen de ijspegels gebruikt.














Op het labeltje heb ik een sticker geplakt van doodey. Dit zijn transparante stickers met testen erop. Er zit 1 velletje in met 6 verschillende teksten

Nu alleen nog effe kijken hoe ik het doosje aan de bovenkant waar je hem kan openmaken mooi kan krijgen,want daar ben ik nog mee eens hoe het nu is.

groetjes
.


3 opmerkingen:

  1. hoi daisy
    leuk gedaan hoor
    kan je hem ook openmaken ??
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi gre
    het doosje kan aan de bovenkant open ja.
    alleen ben ik nog niet zo tevreden daarover dus moet nog effe kijken hoe ik dit mooier krijg.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Daisy, bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog! Gezellig dat je mee doet met de candy! Ben ook even bij jou komen snuffelen, mooie creaties maak je hoor! De theelichtkaart is ook wel erg leuk om te maken en om te krijgen! Kom zeker nog eens vaker bij je langs! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen